MyRAKAN

28 Julai 2011

BEN ASHAARI CARI BLOG ..CEPAT !

salam semua...
sekali lagi join contest plak..hehe kalau korang nak join jugak klik SINI cara-cara syarat hadiah semua ada kat situ..

agak lambat gaklah nak join ni..tapi harap-harap sempatlah. bukan ape-ape dok pikir-pikir nak join ke tak. saya ni bukan setiap masa ngadap belog ni..time opis hour je. tu pun isi masa lapang kalau takde keje. selamat berjayalah sape-sape yang sempat join contest dan khatam join contest ini...
good luck semua..

1 ulasan:

ame elms ! berkata...

geledah cari jawapan dan clue untuk soalan soalan seterusnya sini ! :D

ohh btw , jemput singgah blog ame ya , sudah berwajah baru . :)