MyRAKAN

18 Oktober 2010

MARI MENARI


"Mari menari yea yea"
sekali lagi astro menerbitkan program realiti baru selepas imam muda. aku agaklah mari menari ini diperkenalkan untuk menggantikan sehati berdansa yang menampilkan selebriti sebagai peserta. (agak2lah kan takde artis nak masuk dah kot hehehe pandai2 je aku)

seramai 12 pasangan bertanding dengan bermacam2 latar belakang...ade pegawai polis tentera pemandu lori model suri rumah tua muda adik+kakak bapak+anak suami+isteri dan macam2 lagi

aku rasa mereka2 ni semua memang dah pandai ataupun biasa menari dan paling kurang pun dah ade basic lah. mane daknya minggu pertama lagi masing2 dah menunjukkan skill masing2 yang memang gile2 belaka

aku pun malas nak citer lebih2 sebab aku ni pun masihh kayu. kalau menari pun kapur banyak hahaha. kalau nak tau tengoklah sendiri kat astro... tapi dalam ramai2 tu satu paling aku suka...jeng jeng jeng



ini dia lisa surirumah hehehe....

p/s; untuk undi taip MM LISA dan hantar ke rumah...jadilah lisa surirumah hahaha..

Tiada ulasan: