MyRAKAN

26 Oktober 2010

IENOVO THINK VISION


Aku pun tak tau ape ke bendanya ni. yang aku tahu ia adalah komputer yang baru aku dapat seminggu lepas.

mungkin ade yang bercakap "ala opis aku lama dah dapat pc flat skrin ni" itu opis ko tapi bagi kami inilah yang dinanti2kan sekian lamanya. sebelum ni kami hanya dibekalkan dengan komputer putih besar kedabak tu yang entah bape kali masuk icu.

kalau dulu sebelum bertukar ke sini aku sempatlah jugak melanyak pc baru flat skrin 80 inchi. opis lama akulah tapi takdelah skrin sampai 80 inchi tapi besar lagilah dari yang ini.

kadang tu aku pun hairan sebagai salah satu agensi kerajaan yang memungut hasil kerajaan yang berbilian2 setiap tahun tapi dari segi kemudahan jauh ketinggalan dibandingkan opis2 yang memang takde hasil aku rasa, menghabiskan duit lagi ade. dimanekah silapnya??

benarlah kata pujangga "bukan senang nak puaskan hati semua orang" dapat berbunyi tak dapat lagilah. sana sini kedengaran keluhan penerima2 komputer baru...susahlah lecehlah setting tak betul lah tak boleh itu tak boleh ini dan macam2 lagi. benda baru kan ramai lagi yang tak biasa, masih janggal kekok dan jakunn.

p/s; aku kalau nak citer pasal komputer memang tak tau, tau pakai jekk

Tiada ulasan: