MyRAKAN

02 Jun 2014

TUGAS BARU

Salam Bahgia,
Mesti ada yang masih ingat tentang PERTUKARAN aku kan hehehe..klau ada lah hehe...lepas-lepas tu memang takde entry dah..nak kata busy sangat tu takdelah..tapi biasa lah orang barulah katakan..keje semudah ABC pun buat merangkak-rangkak amik masa berjam-jam nak setel huhuhu

Sekarang ni baru dapat rilek skit hahaha macam selama ni busy sangat kan wakakaka...banyak benda nak story ni sebenarnya tapi semua back dated lah ekk..in shaa allah ada masa nanti aku akan buat skit-skit untuk dikongsi bersama pembaca yang lain...

Ohh ya berkaitan tugas baru aku...aku bukannya pindah opis pun..just pertukaran dalaman sahaja, masih tetap di jabatan yang sama. Memang lama dah aku inginkan duduk di Bahagian Sumber Manusia ni, sejak dari SPP lagi...mana tidaknya dah 11 tahun aku berkhidmat, asyik buat co-busnness jabatan sahaja.. ini pun sebagai salah satu persediaan tuk naik pangkat hehehe kalau ada rezekilah nanti..sape tau kan.

Ok setakat ni dululah...nak wat-wat sambung kerja pulak..nanti bos baru nampak aku rilek sangat pulak heehe

Tiada ulasan: