MyRAKAN

05 Jun 2014

BUFFET LUNCH CAFE @ PICC

Salam Bahgia,
Ingat lagi kan entry aku yang lepas, pasal LUNCH@PICC tu hehehe...menunya, ikut katanya ada 65 jenis masakan..tapi memang banyaklah..semuanya nampak menyelerakan..cuma tekak dan perut kita je boleh tahan ke tidak hehehe

Ayam, daging, kambing serta ikan dengan berbagai masakan seperti rendang, kari, asam pedas dan tidak ketinggalan ikan bakar serta masakan makanan laut yang lain...makanan lain seperti laksa juga ada disediakan..sebagai pencuci mulut seperti bubur kacang, jagung dan pelbagai jenis manisan seperti jelly juga ada.
Ini adalah contoh menu yang sempat aku snap...tp ni kira makanan yang dapat aku rasalah..nampak memang rugi kan sebabnya aku memang jenis tak makan banyak mana pun..tapi bubur tu memang semua aku rasa cuma tak sempat nak snap gambar hehehe

Rasa...ikut tekak aku memang terbaek...cukup rasa...lagi-lagi bab desert tu memang aku suka sangat-sangat..sampai licin lah dibuatnya...

Ohh ya sebelum terlupa untuk makluman cafe dibuka dari Isnin hingga Jumaat..dari jam 11.00 pagi hingga 3.00 petang sahaja...booking boleh dibuat jika datang berkumpulan minimum 10 orang..call 03-88876000..kalau kurang dari 10 orang ahli...datang terus je lah tapi kena datang awal..takut-takut penuh pulak...dan kedai makan terdekat selain tu MEDAN IKAN BAKAR PUTRAJAYA kat empangan. 

Jom..PICC

Tiada ulasan: