MyRAKAN

03 Jun 2014

TSHIRT AMATEUR

Salam Bahgia,
Mesti ramai yang tertanya-tanya apa tu amateur...kalau tanya makna kat aku aku pun tak tau hehehe..tapi amateur yang aku maksudkan kat sini adalah "local brand" tshirt yang baru yang diusahakan oleh kawan-kawan aku jugak...
Haa hensemkan hahaha..dah diorang tak nak amik aku jadi model...so aku memodelkan diri sendiri untuk belog aku ni kah kah kah...

Ok..tshirt ni kira keluaran pertama diorang..kain dia memang lembut, tebal dan rasa selesa lah bile pakai..yang aku pakai ni kaler putih..selain tu diorang keluarkan jugak tshirt warna hitam..setiap design limited katanya..hanya dikeluarkan sekali sahaja..kalau habis tu kira habislah takde keluar lagi untuk design yang sama.

Ohh ya..harga tshirt ni RM40 sehelai...warna Hitam dan Putih setakat ini...kalau berminat korang bolehlah klik SINI untuk maklumat lanjut atau pertanyaan...tanya sendiri kat owner..kalau aku jawab nanti kena bagi komisyen plak hehehe

Support local brand...

Tiada ulasan: