MyRAKAN

16 Mei 2014

PERINTAH PERTUKARAN

Salam Bahgia,
Mungkin inilah salah satu sebabnya kenapa aku busy sekarang...sampai kadang-kadang miss untuk update belog hehehe alasan...

Tarikh kuatkuasa pertukaran adalah minggu depan 21 mei 2014 yang pada asalnya lagi awal tetapi bos mintak tangguh dulu sehingga ada pengganti...untuk pengetahuan aku bukan pindah jauh mane pun...masih di opis ini jugak cuma tukar bahagian je...

Aku di jabatan kastam ni dah dua tahun lebih sejak 3 november 2011...memang ada rancang-rancang nak mintak kuar cuma tak tau nak ke mana hehehe tapi kalau dah tukar bahagian kompom aku akan stay 2-3 tahun lagi.

Debaran tetap dirasai..macammanalah agaknya suasana kerja di tempat baru, apakah kerja baru aku nanti, bagaimanakah bos dan rakan-rakan sekerja aku nanti, dan macam-macam lagi lah pertanyaan yang bermain-main di minda...tetapi kepercayaan telah diberi, jadi kita perlu sahut cabaran..cogankata kerani tetap kerani masih aku pegang!

Doakan yang terbaek untuk aku....

Tiada ulasan: