MyRAKAN

15 Jun 2014

SAKIT MATA

Salam bahgia,
Hari minggu ni memang menguji fizikal dam mental...mane taknye time cuti-cuti ni lah nak kena sakit mata...sebelum ni pun dah kena tapi takdelah time-time cuti macam ni..itu pun sehari dah baik.

Kali ni kena memang agak teruk jugak...dengan pening kepala tak hingat..mata ni sakit jangan nak katalah lagi-lagi masa semayang nak sujud...rasa macam nak tercabut biji mata ni.

Apa yang aku risau kat anak berdua tu lah...lagi-lagi yang kecik..4 bulan...tu pun kadang tu tenung aku semacam je..mungkin dia tertanya-tanya kenapalah ayah tak main ngan aku satu dua hari ni. Aku cuma berharaplah ia tak berjangkit dengan mana-mana family aku.

Kalau dah sakit mata ni kompom-kompom kena kurantin dok kat umah je kan...hari cuti pun berlalu macam tu je...plan nak gi kenduri kawen dua rakan kelab pun tak kesampaian...apatah lagi nak bawak family gi floria 2014 kat putrajaya ni...minggu depan nak balik kampung dah.

Semoga aku cepat sembuh...dan dapat gi floria haha

Tiada ulasan: