MyRAKAN

08 April 2014

RESTORAN RAKYAT 1MALAYSIA

Salam selasa,
Akhirnya hari ni baru dapat meluangkan masa mencuba menu rakyat 1 malaysia kat restoran ikan bakar putrajaya. Menu tu dah lama bukak dari bulan 2 tahun ni jugaklah..sebagai menu makan tengahari alternatif...harga pun manyak murah..RM5 sahaja siap air
Macam ni lah keadaan restoran rakyat 1 malaysia putrajaya kat empangan presint 5..tapi aku datang hari ni takdelah ramai macam ni hehehe..ni gambar aku amik dari pak google.

Menu yang aku amik tadi adalah nasi putih, *ikan bakar, sayur, ulam, sambal belacan, ikan kering dengan air kordial...jumlah semua RM5...Antara menu lain hari ni *ikan masak kari ngan *ayam masak kicap...tukar je item yang aku tanda (*) tu.

Tadi aku amik set yang ikan bakar tu...korang tengok betul-betul...takde kuah kan huhuhu mau tercekik aku mencekik hari ni...tak tau lah mungkin boleh kot kita mintak kuah kari atau kicap tu...tapi aku tengok makcik yang tukang cedok tu masam semacam je...memang lah tak berani nak request yang bukan-bukan...karang ada yang kena sembur hahahaha tapi apa pun makanan memang terbaek walau tak sebaik mane...korang cuba lah

Tiada ulasan: