MyRAKAN

02 Disember 2010

BANK ISLAM

Rasanya lama dah aku tak wat kepala angin aku ni...so sekarang aku nak mulakan balik...jangan marah nooo

tengahari tadi aku gi lah bank islam kat anjung tu...customer takde lah ramai mane pun, tapi serbis cam haram...memang tak berkat rezeki ko

jam kul 12 tengahari, bukak dua konter, aku tengok staff kat dalam tu ke hulu ke hilir tak taulah ape dibuatnya dah macam jalan bukit bintang pun boleh...sampai tertidur2 aku tunggu turn kerana kelaparan

lunch time kompom2 lah ramai orang akan datang berurusan...bukaklah lebih konter, suruh staf ko tu lunch pas kul 2, rasa tak mati kot...sebab dulu aku keje swasta memang camtu, kul 2 baru leh kuar lunch, tu pun sorang2 tuk satu department...utamakanlah pelanggan anda

p/s: rasa inilah kali pertama aku datang bank islam...adakah akan ada tuk kali kedua?

Tiada ulasan: