MyRAKAN

17 Disember 2010

FACEBOOK

Huwaaaaa huwaaaa opis aku sekarang dah mula block facebook. memang tak leh bukak langsung. ko pakai lah "s" ke ultrasuft ke memang tak tembus. tak tau lah diorang pakai ape

dua hari dah aku tak bekerja bersama fb ni. rasa cam takde ke pun ade. mane tak nya kalau sebelum ni buat keje skit tgk fb banyak, sambung keje skit bukak fb banyak, sampai petang baru abis keje tu.

sekarang takde fb buat keje jek lah, lepas lunch karang kompom2 mata aku mengantuk takde ape nak dibuat. aku plak bukan jenis pandai berlakon lakon ni buat2 ade keje.

memanglah orang tengok aku ni baik je duduk kat tempat sendiri ngadap komputer MACAM BUAT KEJE...padahal aku layan facebook ngan blogspot. tapi seling selingan wat keje gak. awww terbalik sudah patut fb ngan blog jadi selingan hehehe

Adakah akan bermula lagi episod aku tidor kat meje opis kerana keletihan BEKERJA FULL TIME...

p/s: jangan blogspot pun dia belok sudah...mati kutu aku

Tiada ulasan: