MyRAKAN

16 Disember 2010

JOHOR CORPORATOIN

Lunch tadi telah ditaja oleh Hospitality Division Johor Corporatoin sempena mempromosikan hotel dan resort di bawah Johor Corporation. makan tengahari tadi telah diadakan di dewan melati kat perbadanan putrajaya.

sampai2 je situ kami disambut dengan mesra sekali oleh staf2 di situ dengan pertanyaan "datang untuk makan ke" hahaha memang memalukan kalau orang lain dengar...tapi selamba jelah janji makan free tak bayar.

masuk2 plak dapat tempat duduk vip...perhhh segan pun ade tapi nasib baik kawan2 gak yang duduk bersama2 dua orang pegawai opis aku. majlis dimulakan dengan taklimat ringkas berkenaan hotel2 dan kemudahan2 yang disediakan disana.

lepas tu ape lagi MAKAN lah...tapi oleh kerana aku terduduk kat meja vip maka terpaksalah menunggu dilayan huhu tapi makan memang BEST SUPERBBB. sambil makan2 acara jawab2 soalan dengan hadiah berbentuk voucher penginapan dan sarapan.

aku memanglah tak jawab mane2 soalan takut terjawab betul terus dapat voucher. mane nak peginya kalau kat johor bahru lainlah bagi duit belanja sekali. so bagilah peluang kepada2 mereka yang teringin sangat nak pegi ke negeri johor.

oh ya hotel2 dibawah Johor Corporation The Puteri Pacific Johor Bahru, Sibu Island Resort Mersing Johor, Hotel Selesa Johor Bahru, Hotel Selesa Pasir Gudang, Selesa Beach Resort Port Dickson dan Persada Johor International Convention Centre.

p/s; tak sempat snap gambar sebab batri handpone kong...

Tiada ulasan: