MyRAKAN

11 Disember 2013

SMD PPEOC KE PORT DICKSON

Ahad lepas, 8 Disember 2013, Kelab Pemilik Proton Persona Elegance Wilayah Sentral atau lebih dikenali sebagai PPEOC telah mengadakan satu program yang dinamakan Sunday Morning Drive.

Seawal 7 pagi lagi masing-masing telah berkumpul di kawasan masing-masing sebelum bergerak ke lokasi berkumpul bagi program ini iaitu di Plaza Tol Port Dickson. Dianggarkan lebih 80 biji proton persona telah bergerak secara konvoi dari plaza tol berkenaan, manakala lebih 30 biji telah berada di Pantai Batu 4 Port Dickson.

Aktiviti santai ini adalah bagi mengeratkan lagi hubungan kekeluargaan sesama ahli terutama wilayah sentral. Untuk makluman program ini juga telah dihadiri oleh ahli-ahli PPEOC dari wilayah selatan.

Berbagai aktiviti telah dirangka selain setiap ahli dikehendaki membawa makanan masing-masing untuk dirasai oleh semua ahli. konvoi, BBQ, sukaneka, cabutan bertuah adalah antara aktiviti yang telah dirancang oleh urusetia bagi mencapai objektif program.
AJK Sukaneka
BBQ yang dikelolakan Selangor Crew
Sukaneka yang dikelolakan Putrajaya Crew
Menjamu selera
Walaupun ia satu program yang santai dan simple, kemeriahan dan semangat ahli yang hadir membuatkan ia lebih meriah dan menarik.

TERIMA KASIH PADA SEMUA

Tiada ulasan: