MyRAKAN

23 Disember 2013

ROTI CANAI TEJA

Korang penah makan tak roti canai kat Medan selera teja presint 9..ala yang dekat klinik tu. aku pun kadang hairan jugak...ramai betul orang order roti canai ngan dia..kadang tu que sampai nombor 20 seawal jam 8.00 pagi huhuhu kalau makan situ memang dah ngamuk anak aku...tapau kalau tapau aku selalu beli kat sini jugak...atas permintaan wife. terpaksalah tunggu jugak sampai setengah jam..tapi aku gi sorang-sorang hehehe dapat lepak baca-baca surat khabar ngan teh tarik secawan hehehe

Aku selalu kat sini order roti canai ngan roti bom..Roti dia okey lah agak lembut ngan kuah dal dia pun ok lah...tapi belum sampai tahap menterujakan aku. Dulu abang yang buat roti canai tu pakai songkok chef yang tinggi tu dengan pakai unifom chef kat restoran...masa baru-baru bukak kedai. tapi sekarang tak dapat kenal pasti kenapa dan mengapa dia tak pakai macam tu...tapi kalau ingat-ingat dulu roti dia lagi sedap kot 
"Roti canai boom satu" itulah antara dialog zaqwan kalau sampai kedai roti canai. kalau air dia tau milo je. Ini bukan kedai yang aku ceritakan kat atas tu ekk..tapi kedai roti canai ni pun kat kawasan medan selera tu jugak...cuma situ tak berapa ramai orang so kalau order tu boleh terus dapat lah hehehe lagi-lagi kalau makan situ.

ps; sekali sekala tu bolehlah bawak budak kecik tu makan luar.

Tiada ulasan: