MyRAKAN

16 Mei 2011

KEK LAPIS SARAWAK

Ingat tak dua tiga minggu lepas lama aku takde..bukan ape aku ditugaskan ke kuching untuk jadi urusetia kursus. bukanlah suka sangat ataupun tak suka sangat. tapi pasal kena pegi kerja tu yang tak suka sangat..eh dah melalut-lalut dah aku ni

kalau pegi sarawak terutama kuching memang tak sah kalau tak pegi cari kek lapis. memang dah terkenal dengan kelapisannya sampai aku pun tak tau ape yang sedap. lagi-lagi kalau masuk kedai tu "mak aii banyaknye pilihan"

nampak kan kepeningan kita nak memilih. ini baru sebahagian kedai je. belum lagi pusing keliling kedai. last-last susah sangat nak pilih...kita makan dulu


memang semua perisa dia bagi rasa. makanlah bape banyak korang nak makan FREE je. tengok-tengok bekas dia pun dah meriah macam hari raya. aku pulak tak lepaskan peluang..pulun semua sampai malam pun tak yah makan dah. kentut pun bau kek lapis...

p/s; alamat kedai aku taktau..nak tau tny RYO

Tiada ulasan: