MyRAKAN

18 Mei 2011

AKIBAT KEBOSANAN

Salam semua..
sambung lagi cerita masa kursus dulu..tapi bukan sambung citer pasal kek lapis tau..

masa-masa kursus tu sempatlah aku rakamkan beberapa memori gelagat-gelagat manusia hehe..memang kalau mane-mane kursus pun akan ada kejadian seperti ini..

dikaburkan skit-skit..
mula dengan tido..ape pun penceramah citer kita angguk je..tanda setuju. ada jugak tu yang main handpone..tapi tak taulah kot-kot dia taip nota pakai handpone.

satu lagi...

yang ni pulak bagus terlampau rajin..penceramah mesti ingat dia ni rajin salin nota. semua ape yang dia cakap mesti tercatit..dah macam wartawan pun ade...bukan ape ni pun sebab nak hilangkan rasa mengantuk. daripada kita terhangguk-hangguk, kalau tak bernasib baik terus terkena meja dahi kita.

aku dudu-dulu ngan member aku kalau terkena kursus sesama..kita orang berchating ala-ala ym kat atas kertas..sambil dengar ceramah sambil mengumpat..baru segar biji mata..

emy02 : boringlah penceramah ni..baca nota! aku pun boleh

ady : entah..macam ni baik jadi pembaca berita

emy02 : hahaha...

 inilah contoh je..tulis kat atas kertas A4 yang dibekallan...cubelah

p/s : aku pulak masa ni memang mengantuk tahap gaban..tulah keje aku tangkap gambar orang hehe

Tiada ulasan: