MyRAKAN

10 Februari 2011

SANTAI

Salam semua...
fuhh entry ketiga aku hari ini...memang sangat2 takde keje. sampai dah bosan aku nak bermuka buku.

semalam aku ngan kawan2 opis lama bersantai2 lah lepak2 kat kelab tasik putrajaya. lama dah rasanya tak ke sana. hi-tea katanya tapi aku tengok masing2 melantak cam dah lapan hari tak makan.

sebenarnya agenda utama adalah menyebarkan kad jemputan kawen member sorang tu. perjumpaan kali ni kira ala2 "barcelor party" gitu hahaha.

makanan kat sama kira ok lah. takde tahap sampai hampeh, tahap biasa2 je lah. dari segi harga memang boleh tahan tapi kalau nak murah kenalah register jadi ahli. bayarannya tak penah plak aku nak amik tau jadi tolonglah jangan tanya aku.

sambil2 makan tu borak2 lah cerita pasal opis lama opis baru, perasaan dapat tukar, story pasal anak2 perhhh cam anak ramai gitu hehe. dan borak2 kosong mengusik si bakal penantin baru.

agak2 jam 7.15 malam baru masing2 sibuk nak balik pasal ade anak2 kecik kena balik sebelum magrib. itu pesan orang2 tua. jadi kalau dah terbabas sampai ke magrib tu teruskanlah terbabas sampai ke isya' ataupun ke subuh.

p/s; xtvt kali ni takde gambar pasal mmg takde sape pun amik gambar...tukang gambar pencen

Tiada ulasan: