MyRAKAN

21 Ogos 2014

WAKTU MINUM

Salam bahgia,
Petang ni ada pulak terbaca dari belog CUEPACS yang bertajuk SEJAK BILA ADA WAKTU MINUM yang di copypaste dari akbar Utusan Malaysia 20 Ogos 2014.

Aku bukan hangin kat si pengadu..dia tu memang betul..datang pun masa pejabat..lainlah kalau dia datang berurusan kul 9 malam..kalau yang tu kita patut bangkang habis-habisan hahahaha...tapi pengadu datang lebih kurang jam 9.30 pagi.

Hangin bukan sebab apa..dah lah buat salah..tak reti nak cover kan..aku pun salah seorang orang yang pegi minum lebih kurang masa tu sebab aku tak turun sarapan...masa tu mood nak makan tak datang lagi hehehe... tapi yang penting kerja kenalah beres yer tak...kalau ada berurusan dengan pelanggan luar tu..bagi tau dekat bos atau kawan sebelah masa kita gi minum...ada apa-apa..call atau SMS aje...tak pun watsapp free je kan hehehe...pegi minum tu takyah lah jauh-jauh kan..kalau ada call atau SMS tak sampai 5 minit kita leh sampai opis.

Itu cara aku...kalau dah bos bagi kelonggaran tu..kenalah kita cover dengan prestasi kerja..jangan sampai ada komplen macam ni dari pelanggan...dah masuk surat khabar ni karang ada lagi keluar surat pekeliling pengharaman minum pagi huhuhuhu memang tahan perut je lah aku sampai tengahari.

Saya berharap cuepacs hanya mengambil tindakan keatas orang-orang yang macam ni je tanpa melibatkan orang lain terutama aku hehehe...

"PENJAWAT AWAM TIANG SERI NEGARA"

Tiada ulasan: