MyRAKAN

18 Ogos 2014

SELAMAT HARI LAHIR FRIENZ

Salam bahgia,
Hari ni tiba-tiba aku terjebak pulak dengan surpise party befday kawan aku sorang ni, ZAIDI MAKZIN. Selama 10 tahun memang takdelah aku nak buat parti terkejut ni hehehe lagi-lagi untuk dia hahaha...yang sebenarnya tak ingat pun tarikh lahir dia wakakaka jangan marah die.......

Tengahari tadi macam biasa kuar lunch ngan dia dan kawan-kawan opis dia lah...aku pulak kuar lewat skit (sorry yer kawan-kawan, kalaulah saya tau awal......) Aku mula pun tak tau ape-ape lansung pasal projek diorang ni..memang licik lah sampai kita tak dapat nak hidu..last-last bila sedikit kekalutan berlaku, gara-gara zaidi kuar keta sebab nak order makan dulu...barulah diorang bagitau...so bermulalah memikirkan helah untuk membuatkan dia ni masuk balik dalam kereta dan akhirnya alhamdulillah berjaya!!!!

Party buih yang simple tapi aku tau ia menyentuh hati member aku tu...hampir-hampir mengalir air mata lah hehehe...maklumlah 3 tahun tak sambut befday hahaha...

SELAMAT HARI LAHIR 
ZAIDI
SEMOGA DIPANJANG UMUR, DIMURAHKAN REZEKI SERTA 
DIPERMUDAHKAN JODOH

Tiada ulasan: