MyRAKAN

14 April 2014

SELAMAT PENGANTIN BARU

Baru-baru ni sempat jugaklah aku datang ke majlis perkahwinan seorang rakan di presint 5 putrajaya...mulanya aku pun tak sangka majlis dia ni dekat Restoran Ikan Bakar kat empangan putrajaya tu..alah tempat MENU rakyat satu malaysia tu...

Korang takyah nak cari gambar aku kat situ..memang takde..tapi bukan bermakna aku tak datang..cuma kena beransur segera sebab ada urusan lain..tapi sempat jugaklah merasa cendol dan bersalaman dengan pengantin hehehe
Satu lagi flashback majlis perkahwinan sepupu aku di Meru klang...yang ni folo mak abah aku ikut rombongan menghantar...alhamdulillah perjalanan aku dari segamat amat lancar sekali sampai ke meru tanpa sesat walaupun first time aku sampai meru tu.
Sorry gambar jauh skit sebab pakai hpone je..gambar-gambar kat kamera tak sempat lagi nak upload...nanti-nanti ada kesempatan aku upload kat SINI ekkk...

Selamat Pengantin Baru kepada kedua-dua pasangan ini....
semoga kekal bahgia sepanjang hayat

Tiada ulasan: