MyRAKAN

22 April 2014

PPEOC TT DERMA DARAH KE-8

Salam Bahgia,
Ahad lepas, 20 April 2014...sekali lagi PPEOC Central telah menganjurkan satu program derma darah untuk ahli-ahli PPEOC terutama wilayah sentral. Alhamdulillah ada penyertaan dari muka-muka baru disamping orang-orang yang setia menderma darah bersama ppeoc. 

Antara objektif penganjuran program ini adalah sebagai platfom kepada ahli ppeoc khususnya memberi sumbangan kepada masyarat disamping memberi galakan kepada mereka-meraka yang first time atau takut-takut heheh...Kali ini seramai lebih kurang 20 orang telah menghadirkan diri, manakala seramai 12 orang yang dapat menderma darah. 
Sedikit kelainan TT Derma Darah kali ini, yang mane pihak Pusat Darah Negara berbesar hati memberikan sedikit cenderamata kepada ahli-ahli yang hadir sebagai tanda kenang-kenangan kepada kami dan ucapan terima kasih.
Tidak ketinggalan juga, menu yang disajikan kali ini agak spesial sekali..sampai tak habis dimakan.
Ribuan terima kasih kepada semua yang terlibat dalam menjayakan program ini sama ada datang sebagai penderma atau memberi sokongan terhadap penganjuran program ini. Semoga ia dapat diteruskan dan sentiasa mendapat sambutan dari masa ke semasa.
p/s; berat badan aku naik ooooo...aduh macam BETUL aje huhuhu

Tiada ulasan: