MyRAKAN

13 Januari 2012

HAMPEH...

Nampakkan gambar atas tu..itulah menu aku lunch tadi. dan gambar itu jugalah menunjukkan satu pembaziran kerana aku makan tak abis...sebab TAK SEDAP!

Rojak mee...tak taulah nak kata. cengkodok dia rasa lain sangat..malas nak amik risiko sakit perut..last-last aku tak makan..sebelum-sebelum ni aku makan memang sedap..makan sampai licin. tapi hari ni...kuah dia pun hampeh jugak..last-last aku makan mee dia yang secoet je.

Teh O..ni pun satu hal jugak...air orang-orang tua. tak rasa manis lansung...agak-agaklah kan kalau nak jimat gula pun...tapi air tu tetap aku habiskan jugak hehe...

Mungkin sebab ni lah aku gatal-gatal tangan kiri pagi tadi..rupanya nak abis duit beli benda yang membazir..hai apelah nasib..takde rezeki

p/s; aduh macam nk order lagi lah mee rojak..rojak mee tu

Tiada ulasan: