MyRAKAN

12 Januari 2012

GADGET

Hi semua...
Korang rasa ape ade di sebalik gambar atas tu..aku amik gambar ni masa makan kat salah satu restoran makanan segera tanah air..cewah ayat Hehe....

Diorang ni berkumpul duduk ramai-ramai sampai sambung-sambung meja lah..tapi aku tengok masing-masing ngadap gadget masing-masing..handpone, laptop, notebook, i-pad, i-pot, tab, top semualah entah ape-ape..kalau sekejap-sekejap tu takde masalah lah..mungkin jawab SMS atau masej dari kawan-kawan lain..ini aku rasa sepanjang aku perhatikan memang SENTIASA...

Sekarang ni memanglah tak dapat dinafikan zaman teknologi di hujung jari..tapi kalau dah berjumpa empat mata pun, tak kanlah nak berbalas-balas komen kat facebook..camtu baik masing-masing dok umah sambil-sambil guling atas katil..ramai lagi orang lain nak guna meja sama itu kerusi...

Tak taulah ape motif diorang dok lepak kat situ..mungkin kerana ada free wifi kot..tapi tak payah lah sampai nak berjam-jam kat situ..aku rasa aku dok situ dekat sejam..aku sampai diorang dah ada, aku balik pun diorang ada lagi..mau tebakar dah kot kerusi tu Hehe..

p/s; kesimpulannya aku jeles sebab aku tak ada gadget macam tu Hehe

Tiada ulasan: