MyRAKAN

13 Januari 2012

AUTOSHOWCASE JAN/FEB 2012

Mesti tertanya-tanya ape ni..bagi yang tak tau ini adalah majalah kereta hehe...lama dah rasanya aku tak beli majalah kereta..last bile ekk..entah tak ingat aku. tapi dulu aku suka beli k-kompak.

Nape aku beli majalah ni..mesti ada sebabnya. dan sebab adalah kerana dalam majalah ni ada masuk pasal kelab keta yang aku join sekarang...Proton Persona Elegance Owner Club (PPEOC). dan paling utama adalah kerana

ada keluar gambar aku..double lagi hahaha...tulah untungnya kalau masa bergambar duduk depan..kompom nampak. walaupun nampak sangat gambar ni diedit tapi tak tau kenapa diorang pilih aku untuk di doublekan..sebelah menyebelah plak tu..

Lain-lain topik pun menarik dan berguna pada kita jugak...ada citer pasal sport rim, kereta baru polis, modifed kereta dan macam-macam lagi. kalau nak tau sila lah beli di kedai-kedai buku berdekatan anda..

p/s; hehe aku dah kasi promote ni agak-agak dapat royalti tak hehe

Tiada ulasan: