MyRAKAN

13 November 2014

AGAIN: HILANGNYA SATU KEPERCAYAAN

Salam bahgia,
Aku ni memang jenis yang susah nak tak percaya kat orang...semua aku anggap baik je..bukan ape, tak nak pening kepala sebenarnya...aku ni bila dah hilang kepercayaan kat seseorang..adalah sesuatu yang besar yang dia telah buat kat aku samada dibelakang atau terang-terangan..memang aku akan berfikir panjang..apa aku nak buat dengan dia ni? macam mana kalau dia tegur aku? ajak aku lepak-lepak ke...atau kemana-mana? apa alasan aku nak bagi ni huhuhuhu

Memang pening kann...tapi kebiasaannya aku akan cuba buat macam takde apa-apa yang berlaku dan cuba untuk menjauhkan diri dari dia...tu je.

Hari ni wife cuti kerana menjaga zaheera yang entah tiba-tiba demam...badan panas sangat...pagi pulak aku ada seminar abang sayang adik cinta anjuran JAWI Putrajaya...tiba-tiba masa take 5 tu aku baru tengok hpone...ada dua SMS dari wife...intenit aku off sebab nak jimat hayat bateri..aku pun terus call...risaulah ada ape-apa emergency...kot-kot demam zaheera makin parah...

Sekali aku call...wife bagitau jiran baru sebelah rumah tu basuh baju guna air dari rumah kami...huhuhu macam tak percaya kan...aku ni lagi tak terpikir pun perkara macam ni akan terjadi. Jiran aku ni dia baru je duduk menyewa kat situ..tak sampai sebulan pun...nama dia pun aku tak sempat temuramah lagi...masing-masing sibuk bekerja...pegi pagi balik lewat petang dah.

Kebetulan tuhan nak tunjuk..kalau zaheera tak demam dan wife tak cuti memang sampai kesudah kami tak tau menahu...sebelum ni pun memang ada macam sabun kat kepala paip tu...kepala paip tu pun aku rasa macam dah longgar..jadi air menitis tak henti dan yang paling parah bil air aku bulan ini meningkat...ITUPUN SAYA TAK SYAK APA-APA! bodoh ke aku ni...sentiasa pikir semua orang baik...tak akan melakukan perkara-perkara luar kawalan.

Tapi lepas ni mungkin aku akan lebih berhati-hati...tapi ngan jiran yang satu tu je lah hehehe...selama ini memang aku amik ringan kat semua perkara...THAT MY KELEMAHAN (cakap omputih plak)...

p/s: tadi ceramah kazim alias memang terbaekk..first time dengar live..jakun kan aku hehehe

Tiada ulasan: