MyRAKAN

20 November 2014

MEGA AUTOSHOW PUTRAJAYA 2014

Event ni berlaku ahad lepas...Alhamdulillah berlansung dengan jayanya walaupun agak sukar jugak masa dah dekat-dekat tu walaupun dalam hati ada berkata-kata...diorang cuma gimik je tu...tapi yerlah risau jugak kalau diorang datang nanti tak enjoy kan...itu objektif utama aku sebenarnya kalau create atau join mana-mana event yang melibatkan PPEOC.

Dah sinonim kalau nak buat gathering kelab kereta mestilah ada autoshow kan...buat kereta cantek-cantek pastu tayang kat orang..tapi memang itupun tujuannya..jadi macam satu kepuasan kalau orang datang kat kenderaan kita dan belek-belek, snap gambar...orang gembira kita pun gembira.

Kali ini event autoshow dibuat sekali dengan perhimpunan kelab-kelab kereta sekali gus memecahkan rekod himpunan kereta terbanyak di dalam malaysia book of record.. di khabarkan event hari itu berjaya mengumpulkan hampir 70 kelab kereta dengan 10,000 kenderaan khususnya kereta berhimpun.

Lain-lain acara yang diadakan hari itu adalah seperti
KARAOKE
TREASURE HUNT...PPEOC naib johon ok..Tahniah
GUSTI LENGAN
BERGAMBAR TUK COVER MAJALAH...hahaha berangan

Antara kereta-kereta autoshow yang turut serta...maaflah tak amik banyak gambar pasal teruja wahahaha
Antara kereta wakil-wakil dari kelab yang menyertai
Wakil PPEOC
Penaja
 Memang sangat happeninglah sampaikan aku pun pening sebab satu hari tak makan hehehe...nasib baiklah meetpoint sebelum ke tapak event ni berkumpul di restoran mamak darusalam presint 16...dapat jugak makan roti canai
Konvoi
Bergambar setelah sampai
Ohh ya..jumlah kenderaan dari PPEOC hari itu adalah sebanyak 20 buah sahaja...bolehlah kan dari tak ada...yang sedihnya aku tak dapat bersama mereka sehingga habis..dalam jam 2 petang macam tu aku kena bergegas ke opis sebab kene keje luar hari isnin tu... Terima Kasih banyak-banyak pada yang sentiasa support event-event PPEOC.

Tiada ulasan: