MyRAKAN

20 Februari 2012

SMS

Baru-baru ni aku terima sms sesat..

"***, ko caye ke sbpa baru ni? umno punya trick je ni. wayang ni nanti najib jadi hero. gaji kita naik ciput gak...barang naik 2x ganda"

sian plak dia tersalah sent sms..aku pulak menggatal pi balas

"Xpe janji naik..gaji xnaik pn harga brg naik gak"

Tak taulah si pengirim tu keje swasta ke, keje ngan kerajaan ke atau penganggur sampai tak puas hati orang keje kerajaan dapat naik gaji. kalau dia keje kerajaan lagilah tak patut, jenis orang tak reti nak bersyukur..

Tiba-tiba teringat pulak aku masa gi TT Kuliah Magrib aritu..adalah orang bertanya kepada ustaz azhar tu, dia keje ngan isteri dia, gaji rm6000 tapi isteri dia bayar separuh je sebab takut dia kawen lain, ape hukumnye...jawapan ustaz lebih kurang "kalau tak suka gi lah cari keje lain". pikir2 lah ekk..cakap banyak pun tak guna

Pastu ade terima lagi sms dari agen astro plak

"I am an authoried astro installer,kindly call me back at 012*****00 for installation arrangement.tq Steven ****"

Yang pulak satu hal..ko nak berniaga aku pulak kena call. dah aku kena bayar tiap-tiap bulan, nak buat opoiment pun kena call ko jugak...lantak ko lah

p/s; kalau aku senang je..walau ape pun aku tetap sokong sape yang menang

3 ulasan:

are_lin@yu berkata...

macam2...hmmm;-)

kenshiro berkata...

hahaha sepal..

ady berkata...

are_lin@yu; zaman skrg ni mmg mcm2 ada

kenshiro; sepal? hehe