MyRAKAN

06 November 2011

SALAM AIDILADHA 1432H

Salam AidilAdha semua...

Alhamdulillah hari ini kita sekali lagi diberi kesempatan menyambut Hari Raya Qurban dimana pada hari ini jutaan umat Islam berhimpun di Arafah...bagi kita yang tiada kesempatan menunaikan ibadah haji pula berhimpun bertahmit memuji Allah SWT di masjid-masjid serta mengerjakan solat hari raya bersama-sama. Selepas itu bagi yang berkemampuan dapat menjalankan ibadah Qurban binatang ternakan seperti lembu dan kambing...Alhamdulillah...

Dah macam khutbah hari raya pun ade Hehe...Dikesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Qurban kepada semua pembaca-pembaca belog saya ini..terutama kepada 94 pembaca setia saya. Semoga pengorbanan kita dalam ape bentuk sekali pun peroleh keberkatan dari-Nya.

Saya serta keluarga juga memohon ampun dan maaf jika ape yang terkandung di dalam belog ini ada menyinggung mane-mane pihak. Jika ada bolehlah membuat teguran di email saya.

p/s; lama sungguh kan tak update belog ini..bukan ape aku pun tak tau ape masalahnye kat opis memang tak dapat view ini belog...tak kan kena BLOCK kot...TIDAKKKKKK!

Tiada ulasan: