MyRAKAN

23 November 2011

SPOTTED PARKING

Salam semua...
Kereta ni aku spot masa nak parking semalam kat klinik putrajaya. aku takdelah marah sangat pasal aku pun dapat parking Hehe...

Cuma patut dia pikir-pikirlah orang lain...kerana dia sebuah kereta dah abis dua ruang parking. mungkin sebab dia dah lambat..maka dia tak sedar dah salah masuk jalan dan tak sedar telah menyongsang jalan sehala..sangka baik jelah kan...


Kerana dia telah menyebabkan..macam kereta itam tu yang salah masuk parking...


p/s; kalau yer pun dah tenat janganlah nak tenatkan lagi perasaan orang lain...Huh

3 ulasan:

aizamia3 berkata...

jangan mengambil jalan mudah kerana belum tentu yang mudah itu boleh membantu kita sedangkan sebenarnya menjadi kemarahan pada orang lain..

Tanpa Nama berkata...

bangang driver ni...

ady berkata...

aizamia3..tp x semua org berfikiran mcm tu