MyRAKAN

08 November 2011

JAP EKK BANG

Tadi dalam keadaan kelaparan sebab memang dah tengahari masa tuk makan...datanglah satu kedai nasi ayam tu..motif lama dah tak makan nasi ayam Hehe..sampai je kedai tu

orang kedai : makan ape bang...
aku : nasi ayam 2..makan ekk
orang kedai : jap ek bang
dia pun terpusing-pusing kat kedai tu tak tau nak buat ape...dalam 2-3 minit pastu tanya lagi

orang kedai : makan ape bang...
aku : nasi ayam 2
orang kedai : makan...
aku : yup
orang kedai : jap ekk bang...
ok..sabar lagi walaupun perut dah lapar ni..sabar..sabar. dalam 2 minit pastu..

orang kedai : naa tolong amik order tu..
orang kedai B : makan ape bang
aku : nasi ayam 2..makan
orang kedai B : jap ekkk bang...
dia pun terpusing-pusing..tengok kat tempat nasi ayam..pastu datang balik kat aku "nasi abislah bang kita ade order 25 bungkus ni..amik lain lah bang"

aduhhhh dalam 5 minit aku tunggu...3 kali ko tanya ini jawapan ko. dah lah perut tengah lapar. nak memekak kat situ pun tak guna..orang que panjang..nanti aku gak malu...bla je terus dari kedai tu..huh hampehhh

p/s; kempunan aku nak nasi ayam...sape nak tanggungjawab

1 ulasan:

aizamia3 berkata...

lah.. apalah salahnya cakap nasi ayam dah habis bang.. menu lain boleh..?
buat orang mengharap je kan..