MyRAKAN

03 Jun 2015

MEGA TT MALAYSIA 2015

Salam bahgia,
Fuhhh sekali lagi gagal nak update belog ini dengan story story hangat wahahaha macam hangat je kan. Tapi memang betullah sejak GST bermaharajalela kerja aku pun dah macam bertambah selari dengan penambahan harga barang-barang yang disebabkan GST katanya...tapi entahlah bagi aku, masih ada lagi yang mantain...cuma pandai-pandai lah kita tapi memang banyak yang naik pun. kerajaan patut buat kajianlah kenapa boleh jadi macam ini bukan menjawab tomahan dengan jawapan atau statistik yang bukan-bukan.

Okey berbalik kepada tajuk entry kali ini...pada 16 mei 2015 bersamaan hari guru, PPEOC telah berjaya mengadakan buat julung kalinya MEGA TT MALAYSIA 2015 yang mengumpulkan ahli-ahli ppeoc seluruh negara. Alhamdulillah sambutan yang tidak mengecewakan daripada ahli terutamanya dan tidak dilupakan juga pihak PDRM IPD Shah Alam yang memberi kelulusan permohonan escot konvoi kami.

16 Mei 2015, Taman Botani Shah Alam menjadi saksi kejayaan ppeoc menganjurkan MEGA TT. Seramai lebih kurang 200 biji kereta dan 300 lebih ahli yang turut serta dalam aktiviti julung-julung kali ini. Berbagai aktiviti telah diadakan diantaranya runningman, tarik tali, makan epal, rebut kerusi dan mewarna bagi kanak-kanak.

Meh layan gambar
PERASMIAN
SENAMROBIK
RUNNINGMAN
JUARA KESELURUHAN

Juara keseluruhan jatuh kepada Southern Tiger. Jadi secara automatiknye NEXT Mega TT kita ke selatan lagi. Untuk lebih banyak gambar..bolehlah usya-usya FB aku hehehe tapi sekarang ni tak sempat nak upload lagi..bagi tempoh seminggu dua ni ekk...sorry sangat-sangat memang busy sesangat.

Tiada ulasan: