MyRAKAN

05 Jun 2015

PRODUK VERVX

Salam Bahgia,
Sejak dari setahun yang lalu..aku telah gunakan produk verv ini untuk persona aku. Alhamdulillah memang berbaloi...walaupun ada sesetengah pihak yang mengatakan ia tidaklah setanding minyak lain...tapi bagi aku amat berpuas hati.

Sebab utama aku terus menggunakannya adalah kerana harganya yang jauh lebih murah. Dari segi kualiti..setakat ini alhamdulillah, tidak ada ape yang berlaku keatas kereta aku tu. Prestasi kenderaan juga ok lah bagi aku yang memang drive biasa-biasa je...bukan kaki lenjan walau kadang tu kasi lenjan jugak hehehe.

Saje nak share ngan korang, kalau ada yang nak try cuba test minyak ni..boleh roger aku kt irrahady@gmail.com untuk sebutharga. Setiap minyak enjin akan dapat oil filter (penapis minyak) jenama bosch secara percuma, penghantaran juga percuma untuk semenanjung malaysia.

Tiada ulasan: