MyRAKAN

23 Oktober 2014

SERVIS #VERVX

Salam bahgia,
Semalam sempat jugak aku pegi hantar kereta untuk di service...milage dah 100k lebih dah. aku memang dah lama guna minyak verv ni...sejak bile tak ingat pulak..tapi memang dah lama lah hehehe. tapi yang ATF ngan coolant tu baru je nak try cuba test.

Sebab apa aku guna verv...pertamanya sebab harga dia jauh lebih murah dengan siap FREE penapis minyak lagi dengan merchandise bulanan tapi biasanya stiker lah ehehe tapi kalau korang pengguna minyak fully akan dapat merchandise berupa barangan...memang untunglah kan tapi tengok poket jugak hehehe

Sebab keduanya adalah kerana membantu kelab PPEOC aku tu mendapatkan sumber pendapatan... setiap minyak yang terjual oleh ahli 5% akan dimasukkan ke akaun kelab...dapatlah kita guna untuk tampung aktiviti-aktiviti.

Ketiganya sebab malas nak pikir nak guna minyak ape wahahaha...

Ohhh ya tempat aku servis keta..test tempat baru pulak...dekat dengan rumah aku kat taman bunga raya.
Bengkel dia ni tepi jalan je..memang senang sangat nak cari..kedai menjual sparepart pun dia ada...so stok in shaa allah semua ada...mungkin jenama je lah takut tak sama ngan selera kita..tapi rugi elaiment balacing dia tak buat huhuhuhu

Tiada ulasan: