MyRAKAN

30 Julai 2013

POWERBANK TRANSFORMERS

Salam 21 Ramadhan,
Akhirnya terjebak jugak aku dengan promosi powerbank sempena nak raya ni Hahaha...mana taknya sebelum ni tension aku, cas henpone sebalum tido..jam 5 petang dah kong..tak sampai 24 jam pun jangka hayat henpone aku setiap hari.

InShaaAllah lepas ni takde masalah tu lagi..itupun kalau aku tak lupa nak bawak powerbank atau cas powerbank tu haha...
Iklan yang membuat aku terpengaruh
Powerbank aku
Charge RM10 untuk pos hehe...Setiap set powerbank ini kita dapat 2 jenis, yang besar kedabak tu ngan yang slim tinggi lampai tu, disamping aksesori lain macam plug, wayar penyambung serta percuma beg kecik.

Kalau berminat boleh kontek awek ni Nana Baik untuk maklumat lanjut. katanya lepas raya nanti takde promosi dah..jadi cepat..cepat ada tinggal dua minggu je lagi hehehe

p/s; nama je powerbank transformers tapi tak boleh jadi ape pun

Tiada ulasan: