MyRAKAN

26 Mac 2012

TT PUTRAJAYA 23MAC2012

 
Jumaat lepas, 23 Mac 2012 satu lagi tercipta lagi satu sejarah yang tidak disangka-sangka. pada mula hanya merancang satu mini tt di dataran masjid putra tetapi tanpa disangka sambutan yang amat amat menggalakkan terutama dari zon-zon lain sehinggakan kami terpaksa bertukar tempat ke jambatan di picc putrajaya. terima kasih ppeoc!!!

Malam tu jugak tanpa di duga-duga aku terserempak dengan kawan-kawan lama aku di kenarianz. mereka pun mengadakan nos di situ. tapi oleh kerana aku dan member-member ppeoc harus beredar ke tempat lain, maka tidak dapat nak berborak panjang, di tambah lagi masa tu kesesakan agak berlaku disebabkan tiada tempat nak parking kereta.

Antara gambar-gambar semasa TT itu berlangsung
Kegilaan
Pemasangan stiker depan
Makan minum di Desa pinggiran putra
Mari bang beli..tak kan tengok je

Lebih kurang jam 2.00 pagi masing-masing beredar ke destinasi masing-masing. mungkin ada yang sambung lagi ke tempat lain.

p/s; rasa teruja dan bersemangat kembali huhu...

2 ulasan:

are_lin@yu berkata...

wahh beznya jumpa kawan..huhu

ady berkata...

mmg best..jom join sekali