MyRAKAN

01 Mac 2012

CUTI@CAMERON

Salam semua...
Kalau sebut pasal cameron mesti ingat strawberi..kerana memang itulah simbol cameron higland selain terkenal dengan kesejukan dan kenyamanan.

Sabtu lepas aku ngan family belah wife aku telah ke cameron higland untuk bercuti..sajalah bawak diorang nak sangat pegi sana...aku pun last kesana dalam 3-4 tahun lepas..

Gerak dari umah aku dalam jam 9.00 pagi. ikut kan plan nya nak gerak kul 8 tapi biasalah kalau dah ramai-ramai tu..berebut bilik air lagi mau kul 9 baru dapat gerak. mulanya target perjalanan dalam 4 jam. almaklumlah lalu simpang pulai..perjalanan jadi agak jauh skit tapi selesa dengan jalan luas berbanding tapah.

Alhamdulillah lah sepanjang berada disana semua berjalan lancar tanpa jem yang keterlaluan. Apartment pun memuaskan..pendek kata memang berbaloi lah...

Acara membeli belah...tapi aku bergambar dan belah hehe

Petik-petik Strawberi...

Kat mardi cameron...



Kat ladang teh...

p/s: agak2 pasni nak g mane ekk...

Tiada ulasan: