MyRAKAN

22 September 2010

SALAM AIDILFITRI

Fuhhh lama gak aku merehatkan diri daripada menghapdet belog ini...bukan ape, tak sempat nak berpikir ape2 topik nak kongsi ngan korang...sebelum raya tu sibuk siapkan keje2 opis tuk bercuti, lepas cuti raya plak sibuk siapkan mane2 keje yang tertangguh...

menggelabah gak aku balik2 hari jumaat tu keje berlambak2 sampai tak tau nak buat yang mane...perut plak menahan kelaparan kerana cafe tutup lagi pagi tu...hampehhh

tak lewat lagi kot tuk aku wat ucapan hari raya...selamat hari raya aidilfitri maaf zahir batin pada semua kengkawan, kalau datang umah tu jangan lupe bawak duit raya banyak2...

selamat hari raya dan terima kasih kepada kawan2 kastam atas duit raya yang diberi walaupun tuk zaqwan serta terima kasih tak terhingga kepada datin ros dan encik jo kerana bagi aku duit raya...terima kasih daun keladi deepavali nanti bagilah lagi

ampau raya yang aku terdapat

p/s: tahun ni aku cuti sekejap berbanding tahun2 sebelumnya walaupun cuti aku banyak lagi, macam mana agaknya perasaan orang yang bekerja dihari raya, sayu...


Tiada ulasan: