MyRAKAN

02 September 2010

JUSCO EQUIN


Bersempena dengan syawal yang bakal menjelma, ape lagi shooping raya lahh...semalam aku sekeluarga gi JJ equin untuk shoping2...boleh tahanlah banyak pilihan, sale pun boleh tahan hebatnya, napsu pun leh tahan lagi dari shopping berlebih2...tapi semalam tu baru first round shopping just sempat beli 2 pasang baju zaqwan ngan kasut dia...lain2 tungguuuu

tapi sebelum tu sesi berbuka puasa dulu kat KFC idamanku selalu...kami sampai dalam kul 6 keadaan masih terkawal sampaikan taktau nak duduk mane hehehe...ingatkan memang orang tak ramai berbuka kat sini tapi dekat2 kul 7 ramai plak orang datang serbu KFC...fuhh nasib dah chop tempat awal2

satu kelainan shopping kompleks ni, ada terdengar laungan azam menandakan telahnya masuk waktu berbuka puasa bagi kawasan2 yang sewaktu dengannya, tunggu ape lagi bedal lah, takdelah sesi ko tengok aku, aku tengok kau, masing2 ada keyakinan untuk MAKANN...

Ohh ya aku order menu baru kat kfc

tadaaaaaaaaa ini dia (sorry tak sempat nak amik gambar, so aku kopy pest dari tenet)...udang tu memang masyukkk (tengok gambarlah) tapi bila makan ermmm oklah tapi lagi sedap aku order udang masak tepung kat kedai...MyWife plak order snack plate total baru 22 hinggit, murah je kan

ha sudahkah anda membayar zakat fitrah...tahun ni nilai zakat 7 hinggit sekepala...kalau tahun lepas aku bayar tuk 2 orang tapi tahun ni aku dah bayar tuk 3 orang...adakah tahun depan aku akan bayar tuk 4 orang plak hehe...


p/s: agak2 lepas ni mane plak tempat nak aku terjah tuk shopping maupun berbuka...pening2 ape2 pun tak beli lagi...tuk aku lerzz

Tiada ulasan: