MyRAKAN

23 September 2010

GO-KART

Lama tak bukak mukabuku tiba-tiba tengok ade member tag aku gambar ini...pengalaman pertama menceburkan diri dalam sukan permotoran hahaha...mula tu memang cam hampehh asyik langgar bamper jalan, lama-lama ok lahh walaupun tertinggal kebelakang...

GO GO GO KART...
aku kat tengah-tengah tu, keter no.4...masa ni kat garisan permulaan lagi panas-panaskan enjin, panas-panaskan hati ajak race...aku wat tak tau je "korang nak race korang race lah, aku first time naik ni jakunn skit"

dapat plak keter pedal minyak dia memang hampeh berat gile...tekan terlebih laju sangat langgar bamper jalan, tekan slow-slow plak tak jalan hampehh, last-last tekan minyak tekan brek tekan minyak tekan brek bile mau sampai ni...

sekali tu kat satu selekoh tajam langgar bumper jalan pastu tak bleh nak ribesss plak...puaslah panggil orang keje situ "tolong tolong help help" nasib ade orang berhati mulia membantu insan yang lemah ini...

aku rasa laju dah aku bawak ni, tengok belakang ada plak awekz main cucuk-cucuk "jalan luas lagi lahhh weyyy potong jelah, aku ni pemandu berhemah". tapi sebenarnya tak sempat pun nak jerit-jerit camtu, fokus pada pemanduan hehehe...awekz tu plak aku tak kenal pun, kalau member-member dah kompom-kompom aku main jahat "BREK EMERGENCY" hahaha...

masa ni aku gi ngan budak-budak kenarianz, sebelum tu kitaorang gi mandi-mandi dulu kat PD sambil berBBQ...nak balik awal lagi jadi menyinggah-nyinggah lah skejap...

p/s: thanks pian...ada gak gambar-gambar kenangan

Tiada ulasan: