MyRAKAN

07 Februari 2014

WELCOME FEBRUARI

Dah seminggu pun di bulan februari...lama betul tak update-update belog ini. entah sejak tiga menjak ni agak rasa letih je...tak tau kenapa..mungkin sebab nak sambut orang baru kot hehehe...Orang kalau februari ni sinonim dengan bulan kasih sayang..yerlah valentime tak leh sambutkan hehe. Tapi tak kisahlah apa nama pun yang penting cara dan niat kita...

Ohh ya berbalik pada bulan februari tahun ini bagi aku...in shaa allah, minggu depan bertambah seorang lagi ahli keluarga aku...anak kedua, sama macam abangnya dulu...scan punye scan tapi tak nampak jugak jantina dia...tapi tak kisahlah apa pun jantina, moga dipermudahkan semuanya...selamat semuanya.

Februari satu lagi...adalah hari ulang tahun perkahwinan kami. semalam 6 februari 2009...alhamdulillah 5 tahun dah...semoga terus kekal selamanya.

Lepas tu bila ingat-ingat balik...ape lagi ekkk bulan februari ni...pikir panjang-panjang...lama-lama, tu jelah kot hehehe...maaflah aku kalau bab angka, nombor, tarikh ni memang selalu tak ingat..umor pun kadang aku lupe, kena wat kira-kira balik..cuma kalau ingat-ingatlah mesti aku ingat umor aku ni 22 hehehe..tapi dulu sekolah menengah aku matematik antara subjek kegemaran aku...ermmmm entahlah sampai tak cukup matematik biasa...amik math tambah..

p/s; apelah aku merapu pagi-pagi buta ni..dah lah tak dapat nak lelap huhuhu...selamat pagi buta semua Zzzzzzz

2 ulasan:

Reena Kamarudin berkata...

salam.
tak sabar nak tunggu Kak Nora bersalin. rindu sangat kat dia. hehe. semoga dipermudahkan segalanya.

Reena,
jiran sebelah meja kak nora :)

Irrahady berkata...

kalau lama lagi...banyaklah cuti dia yang terkorban hehehe