MyRAKAN

26 November 2012

MAHA 2012

Salam semua...
Sabtu lepas dapat jugak aku bawa wife ngan anak aku pergi ke MAHA 2012 kat MAEPS Serdang. Target memang tak ramailah kononnya...tapi sekali sampai sana dalam jam 1.30 petang, nak sampai ke pintu gerbang maeps pun dan dekat satu jam..tapi untunglah masuk je kawasan parking terus ada parking kosong.

Motif tu memang nak buang masa bawa wife ngan anak aku jalan-jalan makan angin..sambil-sambil cuci mata orang kata..tengok-tengok ape-ape yang ada. Banyak jugaklah booth yang dibuka sama ada pameran atau untuk jualan..tak ketinggalan jugak bahan-bahan pameran dari agensi kerajaan berkaitan dan NGO macam kementerian pertanian, mardi, felcra, bernas dan lain-lain lah...kalau nak kfc pun ade hehe
Traler ni dulu aku dah naik...jadi kali ini malas nak naik lagi...
Jadinya aku naiklah train macam bas ini...ikutkan memang orang berebut-rebut nak naik..maklumlah kawasan pameran MAHA ni besar..kalau jalan kaki boleh kurus jadinya...tapi kalau untuk orang-orang yang berhajat atau dah terjebak dalam dunia pertanian dan perikanan memang sesuai sangat..banyak info-info menarik dan peluang terbentang luas terutama teknologi terkini dalam bidang tersebut.

Maaflah tak banyak gambar yang sempat aku snap..layan je lah apa yang ade ekk..
Ohh ya untuk makluman, MAHA 2012 ini berlansung dari 23 November yang lalu hinggalah 2 Disember 2012...datanglah beramai-ramai untuk tengok sendiri. Dan jangan lupa parking RM3.

p/s: memang dah lumrah...jem tetap jem

2 ulasan:

wakgelas berkata...

wak pon macam nak pegi maha jugakkk.. aHHks

Irrahady berkata...

rugi xpegi hehehe