MyRAKAN

01 Disember 2012

43KG

Baru-baru ni aku boleh gatal-gatal gi timbang berat aku...sekali amik kau 43kg je...patutlah aku rasa seluar aku macam dah longgar..tali pinggang pun macam dah tak dapat nak tampung.

Ya Allah...ape dah jadi ngan aku. nak kata tak makan..alhamdulillah rezeki tuk dilahap tu ade. pagi tengahari petang malam semua aku belasah tanpa miss...selera makan macam biasa kadang tu lebih lagi.

Tapi kan bila pikir-pikir balik..satu je kebiasaan aku buat tapi aku tak buat dah sekarang ni...lama dah rasanya aku tinggalkan aktiviti ini walaupun hari cuti..almaklumlah busy katanya miahahaha. nak tau ape dia...TIDUR DI SIANG HARI

Tapi memang betul lah..aku dah lama tak tidor siang. kat opis dulu atas meja pun jadi tapi sekarang ni tak rasa ngantuk dah...mungkin sebab dulu aku tahan-tahan je bila rasa mengantuk jadi sekarang ni terimalah akibatnya.

Kadang tu terpikir jugak...boleh ke kita gi klinik tanya pasal masalah berat badan yang tak naik-naik ni...paling berat aku penah capai 50.5 kg. setakat ni lah...tapi sekarang dah turun balik. takut je doktor gelak kan aku...pastu dia cakap banyak lagi orang lain saya nak tengok huhuhu

p/s: biasa orang akan kata "takpelah janji sihat" tapi kalau sihat pun tapi nampak macam orang sakit macam mana pulak

3 ulasan:

Azfaliza Abd. Latif berkata...

kira ko pun spesis aku la...badan susah nak naik...dulu aku pun 43kg tapi skg dah 50kg...petuanya, jgn skip makan...makan, makan, makan dan makan lagi...hehe

Zatil Hulwani berkata...

Irra....meh amik lemak kak bunga...hehehehehehehhhe

ady berkata...

kak bunga: boleh poskan kt saya Haha.

Az: makan tetap makan..tp xtaulah kurang tido kot wahahaha