MyRAKAN

09 Oktober 2012

AKULAH WIRA

Salam uoll...
Meluat tak statment aku tu..nampak macam masuk angkat bakul sendirikan. tulah korang tak tau..baru-baru ni aku join kelab keta aku ppeoc pegi derma darah kat pusat darah negara kuala lumpur. kali keempat dah sebenarnye..korang yang belum pernah lagi tu..cuba-cubalah ekk

Nilah dia bukti aku dah 4 kali derma darah...korang bila lagi...hehe baru pat kali dah berlagak kan hahaha

Masa derma darah tu adalah borak-borak ngan sorang misi tu..yerlah sambil-sambil tunggu darah aku keluarkan..dia pulak jenis melayan..ape lagi hehehe


Aku : ahad selalu ramai ke?
misi : tengok gak..kadang tu ramai jugak
aku : oooo
misi : dah bape kali derma darah
aku : ikut buku tu empat kali lah...misi tu pun senyum je ngan jawapan aku
misi : tengok badan tak naik ekk
aku : nape kalau derma darah badan naik ke? penah gak dengar orang cakap macam tu
misi : biasanye lah...makan tak pil yang dibagi lepas derma darah tu
aku : biasa saya pulang balik pil tu...sekali lagi dia tersenyum ngan jawapan aku
aku lagi : pil tu bagi badan kita naik ke?
misi : dia tuk tambah darah pastu tambah selera makan
aku : oooo

sampai situ je dia terus berlalu sebab ada penderma lain yang masuk..pastu dia sambung balik tanya, ada masalah tak lepas derma..macam biasa aku jawab alhamdulillah takde walaupun kalau orang tengok macam aku ni kekurangan darah je orangnya...

p/s: cerita penuh akan aku post kemudian nanti...tunggu

Tiada ulasan: