MyRAKAN

02 April 2012

GAJI NAIK BARANG NAIK

Adoi hari ni baru dapat rasa lega dapat naik gaji..tup tup tengok harga makanan dah naik..memang kureng tul lah diorang ni..pantang orang lain senang skit. ni baru benda yang aku tau..lain-lain makanan aku tak taulah...

Lunch tadi macam biasalah pegi lunch..kali ni warisan plak jadi destinasi. sampai sana tengok-tengok nasi ayam dah naik lima puluh sen..dulu 4 hinggit tapi hari ni dah 4 hinggit 50 sen..terus-terus tak jadi beli hahaha...

p/s; boikot..boikot

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bagus Di, boikot selagi boleh! kita fight untuk naik gaji, diorang sesenang je dapat untung atas usaha kita. boleh blah. makan nasi ayam wife masak lagi best. makan 3 pinggan pun takde sapa nak marah, senyum lebor lagi, ada la......

ady berkata...

yap betul tu