MyRAKAN

07 Julai 2012

KANAN KIRI KANAN

Dulu dulu masa sekolah rendah cikgu selalu ajar dan ingatkan kalau nak melintas jalan tu pandang kanan, kiri dan kanan balik..tengok clear takde kenderaan kita melintas..kat tv dulu dulu pun ada iklan, jangan melintas seperti ayam kita ni manusia ada akal...

Tapi pagi ni aku terjumpa orang macam biawak..melintas wat dono je..dah lah melintas kat selekoh, tak pandang kiri kanan..untunglah sebab masa tu aku bawak memang slow sangat..sampai aku berhenti kan keta dia lagi jalan macam model..wat dono, bkn nak  pandang senyum ke..angkat tangan tanda mintak maaf atau tanda macam ko tu ada hati dan perasaan..ini semua takde..boleh lagi melintas ngan awek dia siap borak borak..kalau aku tau memang aku langgar je bagi mampos terus agar aku tak jumpe ko lagi...


ps, kalau ayam boleh jugak makan..tapi biawak, ape pun tak boleh, jahanam lagi keta aku adalah...


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 ulasan:

c u m u h a m a berkata...

Assalamualaikum :)

Maaf yea mengganggu .Nak minta tolong skit boleh ?

Minta tolong LIKE page n gambar nih . Kalo sudi share skali la naa . Mohon kerjasama awak & rakan blogger sekalian. 1 LIKE mampu membuat ibu & anaknya tersenyum bahagia. Terima kasih ,Jasa anda amat dihargai :)

1. LIKE this page , https://www.facebook.com/Mumnbabycom


2. LIKE this photo , https://www.facebook.com/photo.php?fbid=344849685583802&set=a.332350763500361.70545.111646315570808&type=1&theater&notif_t=photo_comment_tagged


TARIKH TUTUP : 31 JULAI 2012