MyRAKAN

27 Disember 2011

INILAH SEBABNYE

Salam semua...
Aku pun tak tau ape sebabnye..tapi inilah antara sebabnya kenapa aku tak update belog Hehe ada orang kisah ke..tapi takpelah buat yang kisah-kisah tu Hehe

Sebenarnya banyak kali dah jadi macam ni..mula ingat gadgets-gadgets yang bertepek kat belog aku tu. aku pun mula buang satu persatu tapi tetap terjadi jugak...akhirnya dah takde ape boleh buat aku biar je. kadang tu ok tapi tulah kadang tak ok..pening-pening. aku ingatlah kan belog ni pun dah pening sama macam aku Hahaha

Kalau ade sape-sape tau sebabnye bolehlah ajar aku yang tak tau ni..boleh pakai email irrahady@yahoo.com.sg atau facebook pun ok https://www.facebook.com/irrahady maklumlah zaman teknologi..macam-macam boleh guna..Terima kasih pada yang tetap setia menanti post baru dari belog ini..

p/s: eh eh tak banyak sangat tapi ke Hehe fening-fening

Tiada ulasan: