MyRAKAN

25 Oktober 2010

PPEOC DI PUTRAJAYA


Setelah sekian lama hanya berkomunikasi di alam maya (forum dan facebook) maka pada sabtu lepas buat pertama kalinya aku join ppeoc dalam TT session kali ini di dataran masjid putrajaya.

kalau dah pertama kali join kompon2 aku tak kenal depa2 semua ni. jadi untuk memudahkan diri aku yang pemalas dan pemalu ini aku gerak dari umah kul 5.30 petang. sesampai je aku di dataran kelihatan deretan keter2 persona elegance menarik perhatian aku dan ditambah lagi beberapa member berbaju ppeoc maka tidak perlulah bertanya "ppeoc ke??"

sampai2 je matikan enjin kuar keter dan berjalan ala2 model menuju kearah mereka, ceh cam bagus jekk. pas salam2 dan perkenalkan diri acara biasa semasa tt, berdiri berborak bergurau2 skit dan bertukar2 cerita.

antara topik2 yang dibualkan pasal keter, stiker, keahlian, forum, facebook dan sesekali tu terkuar gak pasal awek2 dan keter2 yang buat litas langsung kat situ. perbualan kami tidak berakhir disitu saja dan disambung pulak kat ali bistro presint 15 entah sampai ke pukul bape sebab pukul 9.30 malam tu aku bergegas balik dulu.

member2 yang hadir kali ini sepakat untuk menampal stiker cermin depan bagi membakar line member2 lain di facebook dan forum. stiker ini akan ditampal pada sesi tt yang akan datang.

orang masuk kelab ini ade berbagai2 tujuan...ade yang nak cari jodoh, modifed keter, suka berkonvoi, bergaya dengan stiker kelab dan macam2 lagi. tapi bagi aku, aku cuma nak tambah kawan2 dan bertukar2 cerita pasal2 keter kita. dan tak lengkap rasanya kalau setakat tampal stiker kat keter dan berforum tanpa kenal member kelab, member2 lalu sebelah pun tak kenal.

lupe plak member2 yang hadir qi pyan, aku best, k-rol, din, fakri, yuzrin dan irrahady. walaupun tak ramai tapi yang penting dapat mengeratkan silaturahim dan kekeluargaan dikalangan ahli.

p/s: aduhh napelah kepala otak aku ni makin bengappp

Tiada ulasan: